2013. október 10., csütörtök

Kenetvétel

Lombik előtti hónapban elmentem kenetvizsgálatra.Enyhe tünetem,mintha lett volna,de lehet ezt is csak beképzeltem.Eredményem: aerob:pozitiv,gomba nem tenyésztett ki.Itt valami coli baktériumot találtak.Kaptam rá kakovajas hüvelykupot(gyógyszertárban keverték vagy 10anyagból),ezt 10 napig kellett szednem.(Kb 6patikában voltam,mire valahol el készítették nekem)Mivel szoritott a határidő,csak akkor kezdik el a lombikot ha van negatív leletem,elmentem a kup használata közben amikor a kupot még csak 9 napja szedtem.A kakaovajas kup után pedig a cikratidina kupot írták fel most szombaton fejeztem be a szedését.Szóval megjött a controll kenetvizsgálat eredménye amit tulságosan korán végeztettem el.Eredmény:aerob: pozitiv (pseudomonas aeruginosa) Hát nem tudom ez a baci mi.Gomba nem tenyésztett ki.

Na akkor gyors telefon a Dévainak,segítsen rajtam adjon valamilyen gyógyszert vagy valami.Keddre be is hívott.Igazából még szedtem a kupot,azt mondta h mielőtt levenne egy uj kenetet el kell teljen pár napnak,jöjjek vissza hétfőn.

Hétfőn beközölte velem,h ha vérzek nem tudja levenni a kenetet.


Teljesen ki vagyok bukva,mert megmondta kerek perec ha a kenetem pozi lesz leállunk.56.000 volt a szurim péntekig.Reggel 3 szurit kell szurni és meghalok ugy fáj:

Mióta eljöttünk a Dévaitól tiszta ideg vagyok a kenetem miatt,nagyon félek.A férjem is azt mondta h mérges lesz rám ha most feleslegesen stimuláltatom magam.Ja meg a Dévai azt mondta h elfenekel ha pozi a leletem.Akartam adni 10.000ft-ot a dévainak,mert ilyen rendo volt,h elkezzdte de.nem fogadta el.Remélem nem sértettem meg.

Hát én nem tudom szurni magam,csak a férjem de non fáj.Reggel 3 szurit kell szurni.Nem is vok vmi jol tőluk.

Most még felszaladok itt a nőgyógyászhoz és megkérdezem,h mit mondd,hátha ad vmi antibiotikumot ami péntekig hatni fog.És
 kaptam egy 3 napos antibiotikumot.Remélem ezzel tuti negatív lesz a leletem.

Annyi gyógyszert kapok,h mióta szurom magam teljesen kész vok.Tegnap biztos rátett az antibiotikum,meg fél8-tól este 7-ig melo volt.Hazajöttem rámnézett a férjem és azt kérdezte jolvagy?Mondom nem mentem aludni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése