2013. október 10., csütörtök

3. Lombik indul...

Lombik előtti hónapban elmentem kenetvizsgálatra,mert a Dévai elküldött.....persze h találtak vmit,aerob pozitiv,tök jó....amig nem lesz nega leletem el se kezdi a lombikot.Nagyon jo!

Egy picit viszkettem,de nagyon enyhén 2-3 napig.Eredményem: aerob:pozitiv,gomba nem tenyésztett ki.Itt valami coli baktériumot találtak.Kaptam rá kakovajas hüvelykupot(gyógyszertárban keverték vagy 10anyagból),ezt 10 napig kellett szednem.Mivel szoritott a határidő,csak akkor kezdik el a lombikot ha van negatív leletem,elmentem a kup használata közben amikor a kupot még csak 9 napja szedtem.A kakaovajas kup után pedig a cikratidina kupot írták fel most szombaton fejeztem be a szedését.Szóval megjött a controll kenetvizsgálat eredménye amit tulságosan korán végeztettem el.Eredmény:aerob: pozitiv (pseudomonas aeruginosa) Hát nem tudom ez a baci mi.Gomba nem tenyésztett ki.
És szerencsére elkezzdte a doki szurikat,de ha pozitiv marad a leletem leállítja a stimulálást.
És elküldött fsh vérvételre ami 10,70 lett,ami magas:((( Annyira el vagyok keseredve,lehet el se fogja kezdeni a lombikot:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése