2013. október 14., hétfő

Beválalljuk így a fagyibabákat?

Hát van jó hírem is meg nemis.Ma megnézett a dokim uh-n.Hát ez a fránya nagy ciszta itt van még!!!
Hogy lehet ez?
2hete voltam uh-n az az ismeretlen doki azt mondta h nincs ciszta sehol se,aztán voltam egy másiknál aki tapintásra mondta azt h itt nincs ciszta.
Nade az én orvosom szerint mégisvan!És láttam is szép nagy,22mm-es.
Kérdeztem,hogy mit lehetne tenni,h eltünjön?Igaszság szerint le kellene szívni a cisztám de ő nem ajánlja.Dokim szerint várjunk egy hónapot.Gondolkodoba estünk a férjemmel.egy hónap mulva mitől is lesz jobb?ígyis 2 hónapot vártunk nem tünt el.Másik lehetőség a hormonos gyógyszeres kezelés.Köszönjük ezt sem kérjük,e miatt nem akarok fél évet vagy többet várni.Hát beválalltuk,visszakérjük.Elvileg ha a ciszta jó indulatu nincs baj elvan ott.Csak akkor van baj ha rossz indulatu,mert akkor elkezzd valami olyan hormont termelni,amitől összeesik a hormonháztartásom és elvékonyodik a nyálkahártyám és nem tud megtapadni a picike.
 Férjem megérzése azt mondta h vágjunk bele.Már csak reménykedni tudunk a sikerben....Sikerülnie kell!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése