2013. október 10., csütörtök

Stimulácíó

Pénteken voltam,Paragi doki volt én őt is imádom:) Annyira kedves rendes,abszolut meg vagyok vele elégedve.Én 7:15-re értem ide.De ő 8-kor kezd pénteken.3-an voltak előttem,olyan 9-re végeztem valahogy így.Gyomoridegem volt a kenet miatt.Annyira vicces volt,de nem mondtam neki,hogy vegye le a kenetet csak szenvedtem. Jöt röhögtem a végén magamon.Jobb oldalt 15 tüszőt számolt ilyen 5 és 8 mm-ek.És a másik oldalon is tízenvalamennyit.Mondtam azt a gyógyszert amit kaptam(az antibiotikumot a kenetemre),azt mondta h az jó és akkor drukkol h hétfőn negatív legyen a kenetem.Vagyis,h akkor veszik le.
Műtétesek nem voltak.Hétfőn nekem rohannom kell a melóba 1000-el.Ugyh jo korán oda kell mennem.De viszont hétfőn Dévai lesz ő meg korán ott van.Ja és szerdán vagy pénteken lesz a leszívásom.


Ezeket kell szurnom:Gonapeptyl,Gonal F900,Merional ezeket szurjuk reggel.És szedem a bromocriptint,Prednisolont,Kálium-r,Folsav.A petefészek kimerülésem miatt nagyon megtolták az adagom.Most meg lejjebb vitte a paragi.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése