2013. október 8., kedd

Sote I-es számú Nói Klinika!Most mi tévő legyek?

Felkerestem egy endokrinológust aki elkezdett kivizsgálni a Sotén.Tapintással érzett egy cseresznye nagyságú terimét,amire azt mondta,h endometriosis gyanus vagyok.Ultrahangon nem látszódótt,csak érzi.Persze cisztáim is vannak,az ujabb uh szerint.Döbbenet eddig semmi ilyen bajon nem volt azonkívül,h egy időben kimaradt a vérzésem.Voltam vérvételeken.Kaptam 3 havi clostybegitet ami Júniusban lejárt,végig szedtem.És kaptam mellé bromocriptin-richtert,mert a prolaktinom non picit magas volt.Azt mondta a doki,h sikertelenség után csinálnak laparoscopiát.Azaz benéznek a pocimba és akkor kiderül,h tényleg van e endometriosisom.És akkor petevezeték átfúvást is csinálnak.Van értelme várni még 1-2 hónapot,hogy hátha sikerül a baba?Mert ha tényleg endom van mi lesz akkor?Akkor leállítják a ciklusom és még fél évet várhatok a babára.Annyira türelmetlen kezdek lenni.Kezdem elveszteni a reményt.:((
Ez valahogy nekünk nem akar menni.

Későnn ujabb uh. Mindkét oldali petefészekben a kéreg alatt számos apró folyadéktartalmú képlet.Azaz már megint nem volt peteérésem uh szerint. De én azt érzem,hogy volt peteérésem.Volt tojásfehérjés nyákom,pozi volt az ovutesztem.Itt a görbém,amit újra elkezzdtem vezetni: 

Számomra hihetetlen,h itt a sotén ők állandóan csak cisztát látnak és egyetlenegy tüszőt sem.Nem értem!
Elegem van,semmit nem tudnak megmondani.Jobb lesz ha ismét váltok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése