2013. október 10., csütörtök

Leszívás

Reggel csináltak uh-t és mondta a doki h valoszinu h nem fogok visszakapni embriot.56mm-es a petefészkem.Na akkor már nem volt jo kedvem.Mikor befektettek akkor az asszisztens elszolta megát,h itt antibiotikumot kell adni.Na egyből felment a pumpám,antibiotikum minek?Multhéten szedtem be egy nagy dózist.Ja hát találtak valamit a kenetben még.Mondom nagyon jo és ezt mind altatás előtt,mikor már felfeküdtem.Aztán beadták az altatót,de annyira sok petesejtem lett,h nem volt elég az altatóanyag és felébredtem,a műszer bennem volt és én fel akartam kelni.Gondolom ez a zaklatott elalvás miatt lehetett.Bár semmire nem emlékszem.18 petesejtem lett(a legszebb az egészben,amikor felébredek a tenyerembe beleírják,h mennyit szívnak le:) ).Iszonyatosan rosszul voltam egész nap.Majd a doki aki leszívott leállította a gyógyszereimet és azt mondta h egyetlenegy embriot sem kaphatok vissza:( Na akkor sírtam,de délután olyan rosszul voltam,h azt hiszem jobb is így.Holnap kell telefonálni 11-kor hogy a 18-ból mennyi termékenyült meg.És megy a fagyasztóba ami megtermékenyült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése