2013. október 9., szerda

Szurik....

Szerdától kellett szurnom magam a ciklus 5. napjátol.Vagyis az én drága férjecském szurt minden reggel,mert hát én nem tudom magamat.Meg fáj is.
A baj az volt h nagyon stresszes vagyok és  uh-n mondta a dokim,h nem tetszenek a tüszőim neki:( Összevissza méretűek.De reméli h jol reagálok a szurira majd és nem kell leállítani a stimulácíót.

A repedésgátló szurit(Cetrocide) kórházban kellett beadatni .Azt mondta a doki,h muszáj ott beadatni,mert bármilyen allergiás reakcíóm lehet,és a férjem egyedül nem fog tudni segíteni.
Nekem tiszta vörös lett körülötte meg megdagadt,viszketett.Holnap reggel megyünk uh-ra.Akkor derül ki pontosan h mikor lesz a leszívás.De elvileg pénteken.
Nem tudom h mennyit lát,de össze visszák.Annyit csiptem el,h 8,10,15,20 mmesek.Eléggé aggodom.Az endometriumom csak 6mm-es.Mindenkinek 10-11mm.És látom h a dokinak valami nem tetszik.Ugyhogy leszívásig elkezzdem szedni a Bioextrát,e-vitamin van benne,elvileg ettől vastagszik a nyálkahártya.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése