2013. október 8., kedd

Lombik kezdés....

Eljött a nagy nap,megjött a vérzésem.Irány a Forgács intézet!Megbeszéltük a dokival,h menjek mikor megjön.Hát így is tettem, 2012.dec.1-n én ott csücsültem és vártam.Mikor ott voltam azt se tudták hogy ki vagyok és mit akarok.500.000Ft-ért tudja már az az orvos h mit is akarok....vagy az asszisztens legalább.
Végül felírták a szurikat.Rendszeresen kellett járnom uh-ra.Még néha-néha elkértek egy pár 10.000Ft-ot.

Most itt ülök és bögök mint egy hülye.Elegem van,h az egészségügy egy nulla.Holnap lesz a petesejt leszívásom és másodszorra hivom fel az asszisztenst aki lecseszett,hogy nem egyértelmű a gyógyszer,h mit kell szedjek hogyan.És 150.000-be került a gyógyszer,nem szeretném kidobni az ablakon.Az asszisztens meg hisztirohamot kapott h nem tudom felfogni.Persze meg holnap altatnak is teljesen kivagyok.


2012.12.12-n volt a petesejt leszívásom.(Kemény 250.000Ft-ért:(  )
11 petesejtem lett.Izgultam nagyon,de tulvagyok rajta.Altattak.Most pihenek,mert fáj a hasam.Telefonálni kell,h osztodtak e és mikor várható a visszarakás.Ha egyáltalán van mit.

Végül minden rendben volt..Napi 2x3 utrogestan hüvelykupot kellett szednem.Nem voltam tul jol a műtét után.Nagyon fájt a pocakom és szédültem.

5 termékenyült meg és nagyon megszenvedtek h összehozzák a sejtjeinket.Ugyh most izgulhatunk h osztódjanak tovább.

 az 5 megtermékenyültből egysem osztódótt tovább.Kiderült h nem mozog egyik sem.A doki még 2dbnál látja azt h van egy mini esély ha nem osztódik holnapra,akkor kész ennyi volt nincs mit visszaültetni....:(((((

 Na voltunk ma a tanár úrnál beszélni.Elmondta h az van h megvan mind az 5embrionk ebből 3-ban szétesett sejtek vannak,ezek ezért esnek ki,hiába osztódtak,de ebből lehet a dawnkoros beteg gyerek.A másik kettőben pedig csak sok a sejt törmelék.Ebben a kettőben bízik az orvos.És abbah h kilöködik e a sejt törmelék.Ha elmennek hétfőig akkor beültetik ha nem akkor ennyi volt.

 Hát mikor reggel elindultunk már hívott az orvos,h sajnálja de nem sikerült.Szombaton volt egy ami asszem 5 sejtes volt a másik meg 8 sejtes.És el akarta vinni ugye hétfőig,de mára leállt.Totál összeomlottam.

 Nem kaptuk vissza öket 5,7,8 sejtesik elmentek de a legjobb is b kategoriás volt,de végül nem maradtak meg.Hogy mi az a b kategóriás?Hát fogalmam sincs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése