2013. október 7., hétfő

Kivizsgálások...

Hát kezdem az elején,a férjemmel még az esküvő előtt terveztük a babát.Nagyon vágytunk rá,ezért abbahagytam a fog.gátlót amit 8évig szedtem.Ugy voltunk ha jönni akar ugyis jönni fog :) Minden hónap azzal telt el,hogy na sikerült?Hát nem mindig megjött.Míg egyszercsak nem jött meg.
Aztán egyszercsak nagyon kevés vérzésem volt,csak pecsételő.Ami nagyon furcsa volt.Majd szeptemberben és októberben kimaradt a vérzésem.Voltam dokinál,aki azt mondta lehet,hogy terhes vagyok,menjek el uh-ra.Nagyon izgatottak voltunk:) Hátha sikerült.Uh-nt,ezt monták:nincs baba,a következő mensim jelét se látják,h meg akarna jönni.Visszementem a dokihoz.Aki azzal a hírrel fogadott,hogy meddő vagyok!!De se egy vérvételt se semmit nem csinált.Annyit mondott,h írhatna fel gyógyszert ami meghozza a menszeszem,de az nem változtat semmin!És hogy menjek el meddőségi központba és vizsgáltassam ki magam.
Mert,hogy valami hormonális próblémám lehet.Azóta orvost váltottam.Magándokihoz mentem.Aki mondta hogy meg fog jönni.És kezdjek el hőmérőzni.Majd az eredménnyel menjek vissza.Szóval 2 havi vérzés kimaradás után megjött.Hát lelkesen hőmérőztem,majd visszavittem az eredményt,annyi választ kaptam,hogy ne sürgessem a dolgokat sikerülni fog.Ha nem sikerül 4hónapon belül beutal a meddőségibe.
Aztán engem mégsem hagyott nyugodni a dolog és felkerestem egy endokrinologust.Gyanus volt,h a vérzésem össze vissza jön meg.Hol kimaradt hol nem.Ez a kivizsgálás a Sotén volt,hát nem tartottam valami alaposnak.Egy egész napot a sotén töltöttem mire sorra kerültem.Itt kiderült h magas a prolaktin szintem és kaptam rá Bromocriptint és Clostylbegytet,mert peteérésem sem volt,ami miatt össze vissza jött meg.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése