2015. február 5., csütörtök

Találkozás a lombikos dokimmal....:)

Még decemberben elkezzdtem a kivizsgálásokat.Dec 28-n megjött és kezdtem a rohangálást.

Ezek mind megvannak:

EKG
Emlő ultrahang (40 év alatt)
Méhnyakrák-szűrés
Chlamydia trachomatis szűrés
Hüvelyváladék-tenyésztés
Vércsoport+ellenanyagszűrés
T. vérkép (FVS, VVS, HTK, HGB,THR)
T. vizelet
Prothrombin/INR
APTI
Vércukor
Bilirubin
Össz. Fehérje
Karbamid/kreatinin
GOT/GPT/GGT
ALP/LDH
Toxoplasma-szerológia
Rubeola-szerológia
Hepatitis B-szerológia
Hepatitis C-szerológia
Lues-szerológia
HIV-szerológia
(a fenti 4 vizsgálatot a férjnél is kérjük elvégezni)
FSH
LH
Prolaktin
TSH
Ösztradiol
(a fenti 5 vizsgálat a 2. 3. vagy 4. ciklusnapon történjen)
Progeszteron
Tesztoszteron
(a fenti 5 vizsgálat a 19. 20. vagy 21. ciklusnapon történjen)
Méhűr vizsgálata (HSG, HSK, Hy-Co-Sy, MRI, 3D-UH)

Ezeket mind megcsináltattam,igaz 1-2 eredményt nem tudtam visszavinni jan.20-n mikor mentem,azt majd potolnom kell.
És hát jön a nagy bibi:
Tavaly még úgy döntöttünk a férjemmel kész feladjuk a babaprojektet sok volt és abbahagytam a gyógyszer szedését amit szedek.A prolactinomra szedem a bromocriptint hogy rendbe tartsa a hormonom.Nahát én ezt elhagytam,sajnos.1000 feletti eredmény jött ki és 500 a max határ :D
Na mikor meglett az eredmény elkezzdtem szedni a gyógyszer mennyiségének az 1,5-szörösét.És megismételtem a vérvételt,na akkor annyira alacsony lett,hogy nagyon:) De lement :D
Szóval elvittem minden eredményt Dévai dokimnak.Mikor beléptem az ajtón megismert,első kérdése az volt maga hol járt egy évig?Hát pihentem.Azt mondta h jol tettem,de mostmár legyek terhes:) Megnézzte az eredményeket.Kiakadt a prolactinomon.Kérdezi tőlem maga mit művelt a prolactinjával,mi ez az eredmény?Elmesélem a szedését,totál lefagyás......mondja nekem maga kikészít és egy külön eset.:)) Jót röhögtünk együtt.
Minden eredményem jo volt kivétel a prolactin és tsh,ezeket meg kell ismételtetnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése