2015. február 8., vasárnap

Minden máshogy és másképp......

Érdekes dolgok vannak a fejemben a lombik kapcsán.

Minden egyes lombikot így kezzdtem:

-lombik előtt egyszínűre festem a hajam,mert ha sikerül utána nem festem,most nemígy teszek,továbbá is melíroztatom ráérek akkor gondolkozni ha sikerül.
-munkahely......mindig a stressz,hogy úr isten ha sikerül mi lesz......nincs helyettesem.Hát nem is keresek és nem érdekel mi lesz.És a másik 2-3hét hiányzás szigorú fekvés.EZ SEM ÉRDEKEL!Max egy hetet akarok hiányozni és beültetés után vissza akarok menni dolgozni,h ne agyaljak.
-Takarítás,a lombik előtt nagytakarítani kell,mert ha terhes leszek úristen nem tudok majd nagytakarítást végezni(legalábbis az elején nem).Na ez sem érdekel.
-Eddig mindíg a drága férjecském körbeugrállt főzés kaja stb.....de 3nap után főzni akarok.
-Bkv közlekeds:eddig szigorúan csak itthon és ágyban,na eztsem így,egy hét itthon és aztán vissza a Való világba:)

Szoval mindent ugy teszek mint a normál életben,nem adom fel a dolgaim és a legfontosabb:

Nem hagyom el magam! :)))))))))))))))))

2 megjegyzés:

  1. Szia, Régóta olvasom a blogodat már. Szorítok nagyon a negyedik körhöz! Én is Dévais vagyok és én is február 24 körül fogom kezdeni a második kört. Ha gondolod emailben dumcsizhatunk :)

    Üdv,
    Renáta

    VálaszTörlés
  2. Kedves Renáta!
    Örülök,h írtál.Ha gondolod írja mailba: ani8603@gmail.com
    szívesen beszélgetek hasonlo sorstársakkal:)

    VálaszTörlés