2013. november 9., szombat

Et+8

Reggel eljött a tesztelés alig aludtam valamit annyira izgultam.Férjem nem akarta megcsinálni a teszteket,félt a csalódástól.Persze az eddig tesztekről nem tud semmit,elsumákoltam:) De nem bírtam ki,hogy ne teszteljek.

Sajnos ezen a kazettás teszten megint nem indult el a csík,de ebből már csak egy van,de azt még tartogatom.Majd 5 perc után elindult halványan mintha lett volna valami,de aztán tök negatív lett.Viszont már csak ilyen nagyon vékony vaterás tesztem van,megcsináltam,8perc mulva ott volt a 2.csík!Hihetetlen de olyan halvány hogy csak na.A férjem is látta.Aztán elkeseredtünk.Én azt hittem erősebb lesz.Aztá írtam Melikémnek és mondta h most azonal csináljam meg a digitális tesztet.Rohantam a férjemhez nézzd csak + 1-2hetes terhességet ír ki :)))

Tesztek:





Digitális teszt(szétszedve is):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése