2013. november 14., csütörtök

Döbbenet:(

Et+10.naptól negatív az összes tesztem.Nem hiszem el egy világ dőlt össze bennem.
Biztos vagyok benne,hogy a babák velem voltak a pozi tesztek is igazolták,csak nem maradtak velem,remélem a dokim is igazolja majd.
Sajnos ez ennyi volt el kell engednem.Egész nap csak sírtam,de majd elmúlik.Félsikernek tartom,hogy legalább tudhatom azt,h valami elindult.
Kedden már a tünetek is kezzdtek elmulni,sejtettem hogy valami nem stimmel.Vasárnap este olyan furcsá fájt a hasam,néha a köldökömnél szurkált.Aztán már a mellem sem fájt.
Sajna ennek így kellett lennie,nekem ezzel még szembe kell nézznem...nehéz lesz de ez van alig várom hogy az uh beigazolja hogy itt voltak velem és igazam volt.Ez az egész olyan érzés volt most mintha kitépték volna a szívem,éreztem mindent,itt voltak és eltüntek.De egyszer már igazán sikerülhetne nekünk ez.....most tényleg mindent megtettünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése