2014. augusztus 3., vasárnap

Ami még kimaradt....Lombik terén

Visszaültetés (ET):
Az embriók a leszívástól számított 3. illetve 5. napon kerülnek be egy katéter segítségével a pocakba, itt már nincs altatás. Közel 3 óra fekvés után haza lehet menni, ahol szintén feküdni kell 2 hétig, bár ajánlott óránként 10 perc mozgás is, a vérkeringés miatt. Persze emelni, hajolni,utazni tilos.


Ami még kimaradt...
-Ha sok sejted van, esélyes vagy a vizesedésre. Lehet a visszaültetésig semmi komolyabbat nem érzel, de ahogy a babád elkezd beágyazódni és termelni a hcg-t, ... és peched van, elkezdhetsz hasüregbe vizesedni. Egy lány története:

" 3,5 liter vízzel a hasamban kerültem be 1 hónapra a kórházba.. 5 műtétig meg sem álltam, mert ugye a víz embóliát és hasonló kedves dolgokat okozhat. Sajnos a terhesség nem maradt meg ..
Mindhárom alkalommal túlstimus voltam, de az előzmények tükrében már tudtam, a sok fehérje, a rengeteg folyadék, és a gyulladás csökkentők segíteni tudnak, bár utóbbit csak orvosi egyeztetés után ajánlott. Az utolsó stimumnál nem mertem bevállalni a visszaültetést így inkább mind a 14 babát párosával lefagyasztattam..szerencsémre, mert ismét vizesedni kezdtem."

Amit a vizesedésről tudni kell...

A megnagyobbodott, gyulladt petefészkek miatt gondolom pusztán gyógyító célzattal a szervezet elkezd vizet termelni a hasüregbe, aminek a hatását a hcg azaz a terhességi hormon csak fokozza. Ha sok víz összegyűlik, embóliát és hasonló kedves dolgokat tud okozni, többek közt bele is lehet halni. A vizet csak műtéti úton tudják eltávolítani, és a beteg ilyenkor folyamatosan infulziókra van kötve, egészen addig, míg az orvos úgy nem látja úgy hogy csökken a víz termelés. Van akinek elég 1 műtét, és 1 hét infulzió után hazamegy, van akinek sajna több idő kell.

Amikor ezeken túl vagyunk már, akkor sem lehet fellélegezni. Sokaknál probléma hogy el sem indul a terhesség...okok nincsenek.


 Ilyenkor jönnek az újabb vizsgálatok, műtétek, minden ami kell, előről...
Jönnek az újabb gyógyszerek, a kötelező diéták, mert mindent megteszünk hogy végre sikerüljön nekünk is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése