2014. július 23., szerda

Újra itt...

Azt hiszem újra elkezzdem írni a blogom.Mi is történt velünk február óta.Ez az utolsó lombik kicsit megviselt.4lombikon vagyunk tul sikertelenül,rengeteg kudarcon,megprobáltatáson....
Valahogy márciusban megprobáltuk helyrerakni a családi életünk a férjemmel,visszatérni a munkába.A férjemet annyira megviselte ez az egész h mondta h kapcsoljunk ki,mert neki nagyon sok volt a lombik.....Próbáltam elfogadni hiszen éreztem h igaza van,mert nekem is sok...
Aztán mondtam jó megprobálom.Albérletben lakunk,jött a hír h eladják a lakást a fejünk fölött.Teljesen bepánikoltam,sos lakást kell keresni.Aztán nagy nehezen kitaláltuk,h keressünk inkább lakást és ne szórakozzunk albérlettel.Lakáskeresés indul......:)
Annyira el voltunk foglalva mindennel olyan jó volt.Aztán egyik reggel jött egy érzés,tesztelnem kell!!!
Igaz 2. pisiből volt,de pozitiv lett:) Életem leges legelső spontán pozitiv tesztje!Nem akartam hinni a szememnek és belemártottam mégegyet,az is pozitiv.Férjem is látta.De sajnos az lett a vége,h elhalványult:(
Annyira szomoru lettem.De egyben boldog is,hogy igenis megtörténhet.Egyszer velünk is h lesz spontán egy kisbabánk!Bízom benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése