2014. február 11., kedd

Lombik indul:)

Pénteken voltam Dévisznél:)
Szombaton elkezzdtük a szurikat.Szombaton kaptam egy Gonapaptylt,vasárnap szintén.
Hétfőn már 1 Gonapeptylt, 1 Merionalt, 1Fostimont kellett szurni.
Hát mit mondjak,nagyon fájnak a szurások.Férjecském szurja én nem tudom magamnak.
Doki utasítása: napi 40dkg hust kell ennem:(
Hétfőn sajnos a melo miatt nem tudtam egészen 13óráig enni,meg is lett a következménye elkezdtett fellépni a tulstimu állapot,akkorára dagadt a hasam mint egy 5hónapos terhesnek,már azt hittem szétszakadok.Na akkor bekeményitettem.Benyomtam estig a 40dkg husit és 1 l vizet.
Ezek mellett szedem a Bromocriptint a hormonjaimra.Kálium-R-t,Bioextrát,Prednisolont(ez segíti h az embrio ne löködjön ki).És folsavat.
Holnap jelentkezem mi volt uh-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése