2015. február 15., vasárnap

Miért egy lombikost kell piszkálni?Igaz hálulról,de mégis......

Szombat délben beszéltem a férjem báttyjával,aki hivott h megszületett a baba,és örültem mindent megkérdeztem(hogy van az anyuka,mi van a babával,milyen szülés volt...stb....),pedig egy lombikos ilyet nem szokott,a lombikosok ilyenkor sírógörcsöt kapnak.Miért?Mert aki nincs olyan állapotban az kiborul,nem bírja.Fél évvel ezelőtt teljes depresszíóban voltam.És most?Soha életemben nem voltam ennyire pozitiv és úgy érzem h végre tudok örülni más babájának és ez ki merem jelenteni!!!!!!!!!!!
Boldogság tölt el olyankor,pedig fél éve csak sírtam.
És ennek a pozitivitásnak vehetően örültem a babának.
Csak azt nem értem,hogy az egész család tudja azt h a 4. lombikunk is sikertelen volt,akkor miért nincsenek mellettünk?
Az egész családnak az a leges legnagyobb baja,hogy ugyan miért nem lájkoltuk a facebookon a baba képét?????
Hát miért nem?Azért mert kedd óta nagyon betegek vagyunk,se egy e-mailre nem válaszoltunk,semmire.
De mi vagyunk a szemetek,hogy nem lájkoljuk a gyereket,akit amugy pozitivitással fogadtunk......

Ennyit arról h velem mennyit törödik a családom...........Köszönöm.........  :(

1 megjegyzés: